Thursday, May 11, 2006

inte fy skam?

4 comments:

joelh said...

säger som geni i disney's alladin: "Han går att lära!"

jag är inte där än...

Anonymous said...

hur vet vi att du gjort den själv?...;)

Anonymous said...

Phil, phil! Du har ännu en bit kvar. Men det är det bästa jag sett hittintills. Lövet ser lite skrangligt ut men det funkar. Du kan få extraknäcka här i sommar för just nu är det bara jag som kan espressomaskinen här o jag behöver avlösning.
I pingst ska du lära dig både hjärtan och löv så är det bara!

Filip said...

Wow. Jag har inte ens vågat drömma om ett så positivt omdöme. J sa att den borde väl L vara nöjd med. Men jag sågade den och tyckte att det var för stora bubblor och att det inte riktigt var bra, även om jag såklart är väldigt nöjd!

Men jag fattar inte hur jag ska få bukt med mjölken på min maskin. Ser fram emot att få leka på en riktig - jag kommer göra så många latte att jag kommer behöva sitta på dass i veckovis efteråt (det där sista var kanske lite mer information än vad allmänheten mår bra av att få?)