Thursday, May 04, 2006

Stackars mig

Av misstag har jag lyckats kryssa i moderera kommentarer, vilket innebär att alla kommentarer har legat och väntat på att jag ska godkänna dem. Vilket förklarar att det inte varit några kommentarer. Skönt, tänkte jag, eftersom jag hunnit bli lite bitter över att ingen kommenterar (eller läser) min blog - vilket egentligen inte borde komma som en chock eller överaskning, men jag brukar blunda för verkligheten.

Nåväl, nu när jag äntligen kommit på hur det ligger till tänkte jag att jag skulle läsa igenom alla kommentarer som nu ligger och väntar på mig i en jättestor hög.

Två stycken.

Jaja, nu kan man kommentera friskt igen i alla fall.

3 comments:

joelh said...

Bra!

Filip said...

ja, men du länkar fortfarande fel och det är inte lika bra...

Skönt dock att jag så fort får en kommentar efter att ha rättat till mitt misstag...

Anonymous said...

Vi ser dig. Du finns. Även på nätet...

/Mattias