Monday, September 04, 2006

Här kan man också bo

3 comments:

joelh said...

men hjälp va grått det verkar...

Anonymous said...

Tja! Har knodden kommit än? Shit vad nyfiken jag är på vad det blir och ert val av namn. oj oj. En till sandal detta är stort. Hon ska bara få ut den först och det får man ju ångest av att bara tänka på. Om du blir lite rastlös av den långa väntan kan du alltid komponera ihop lite musik till mig!
Gick till jobbet efter vårt samtal och hade mot att fråga om luncher. en kvarts lunch får jag när det är lugnt (förmodligen vid 4-5 nån gång kan jag tänka). Shit vad generöst sa jag och tackade. Ser verkligen fram emot att jobba där.
Hör av er när den visat sig för världen!
- lid

joelh said...

komigenkomigenkomigen!!! Bilderbilderbilderbilderbilderbilder!!!!!!!! (På underverket, alltså)