Wednesday, October 04, 2006

Det minsta man kan begära...

är kanske lite info om hur livet ter sig nuförtiden... Men det är jag alldeles för trött för :-)
Livet som pappa är dock omvälvande och helt fantastiskt.

Men, i galleriet finns det numera ett litet smakprov på min son. Knodden kallar vi honom fortfarande för och därmed är det under "knodden" som du kan titta på bilder.

Jag återkommer kanske med några välformulerade tankar, men bloggande och mycket annat trillar ner rätt fort på prioriteringslistan. Vad är väl blogga mot att ligga på rygg och ha sin son liggandes på sin mage? Eller den lilla stunden av intensiv ögonkontakt precis efter blöjbyte? Eller bara att få sniffa på hans huvud?

Gaahh... Jag har inte tid att sitta här och skriva - jag har en son att lukta på!

Vi hörs!

3 comments:

joelh said...

*fint!*

Lovisa said...

Vilken fin Knodd. Pappa upp i dagen! Han kan väl heta Odd så blir det inte så svårt att vänja sig av med Knodd. Bara ett förslag. :-) Hälsa honom från mig.

Anonymous said...

Firre!!!!
Alltså du är verkligen pappa nu...NICE.... blir nog lite avis:) Jag och josef hade några feta namnförslag som Nicki Lauda ellr Flip Flop (med Sandahl som efternamn blir det lite kul om man ändrar betoningen...)Vi har inga barn att lukta på men väl en hund men jag tror nog att Svante luktar godare! Bless och kram på er alla!!! Titti