Saturday, October 14, 2006

Svante... nu på film nära dig

Jag vet inte riktig när jag ska hitta tid till att skriva här. Eller hitta och hitta - prioritera är väl snarare rätt ord. Kan komma på flera ursäkter - en är att om jag bara skrev lika bra som Erina (se länk till höger) så hade jag skrivit mer...

Nåväl. Nu skriver jag i alla fall och det för att informera om att det finns en liten filmsnutt att ta del av. Men du måste ha ett lösenord för att få titta - det kan du antingen få genom att fråga mig eller kan du det redan; det är nämligen det namn som ligger till grund för den park som vi bor i... med stor bokstav i början...

Och länken är dubbelwdubbelwdubbelw.fijo.se/Svante/svante.exe

Bör väl tillägga att undertecknad inte har någon vidare känsla för det här med film (vill du se snygga filmer ska du kolla in http://www.schelanders.se/ där hittar du snygg hemsida, innehållsrika och intressanta bloggar och fina filmer... Men däremot hittar du inte Svante där och det är en stor skillnad...

Pax et bonum

1 comment:

Anonymous said...

Filip! Va snäll du är...tack!
Du jag vill ha lösenordet till Svantefilmen...
har du min mejl?
Grattis och allt sånt...