Friday, April 07, 2006

Hej och välkommen

till min blogg, fast på ny adress... Hoppas det inte är ett nerköp... Sitter just nu på tåget hem från Stockholm och ska använda tiden på tåget att försöka få rätt på hur den här bloggen fungerar... Egentligen är jag sugen på att lägga in alla mina gamla inlägg, men det är alldeles för mycket jobb i förhållande till resultatet... Får helt enkelt låta den gamla ligga kvar ett tag. Så svenska folket hinner läsa allt gammalt och inte kommer rasa, eller känna sig kränkta...

2 comments:

Anonymous said...

den nya är inte lika estetiskt tilltalande anser jag, bara ett tips från en vän.

Filip said...

Jag vet... men på blogger är jag illa tvungen att välja och vraka (?) mellan de olika utseende som finns...

Priset jag får betala för all spam... (dessvärre så har jag goofat mig lite, så jag kan inte komma in på min gamla blog och ändra epostadressen dit alla kommentarer ska skicka, så jag får fortfarande massa spam... men jag vill inte ta bort min gamla blog... inte än)